7 תשובות
אני חושבת שכן
^^בטח
אם יש לך צילינדר את חייבת לשים
אם יש לך צילינדר את חייבת לשים
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי צילינדר
עדיין לשים תמיד?
יש לי צילינדר
עדיין לשים תמיד?
אנונימית
תשימי תמיד, אני גם הייתי צריכה ושמתי רק בבית ספר וזה החמיר
תשימי תמיד
לוקח זמן להתרגל בהתחלה
את מרגישה פוזלת כי את לא רגילה
לוקח זמן להתרגל בהתחלה
את מרגישה פוזלת כי את לא רגילה
תרכיבי רק מתי שאת באמת מרגישה בהם צורך.
באותו הנושא: