7 תשובות
אני חושבת שכן
^^בטח
אם יש לך צילינדר את חייבת לשים
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי צילינדר
עדיין לשים תמיד?
אנונימית
תשימי תמיד, אני גם הייתי צריכה ושמתי רק בבית ספר וזה החמיר
תשימי תמיד
לוקח זמן להתרגל בהתחלה
את מרגישה פוזלת כי את לא רגילה
תרכיבי רק מתי שאת באמת מרגישה בהם צורך.