2 תשובות
הכל בסדר על תילחץ, אל תתחיל ללמוד עכשיו מאוחר וזה ישבש לך. לך לישון, צשום ב9:00, תתחיל לךמוד על ביולוגיה מה שאתה צריך עד לשעה 11:00, כמובן אפשר הפסקות, ישר ב11 תקח הפסקה של רבע שעה ומשם תתחליט ללמוד לעבודה במתמטיקה עד לשנה 13:00, איר כך מ13:00 תקח הפסקה עד 16:00 ומ16:00 תתכונן לתחרות של ctf כמה שאתה צריך עם הפסקות, את הפרוייקט אתה יכול להתחיל מחר מתי שנוח לך
לחלק את החומר וללמוד כל יום קצת שהישאר לך מרחב נשימה והכי חשוב תשאר רגוע לחץ לא בריא