7 תשובות
את לא יכולה לתבוע אותם
חחח קצת לשחרר מהטלפון לא יהרוג אף אחד כמובן שלא לתבוע למה הם לא חייבים לך כלום
את לא יכולה לתבוע
שואל השאלה:
בסדר אבל זה לא סיבה לעשות את זה^^
תגישי מועמדות לשרת התחבורה ותעשי מה שבא לך
לא למה מי את
הם מעולם לא הבטיחו לך שיהיה, זה לא מצופה מהם שיהיה וזה מותרות.