9 תשובות
הוצאת דיבה ברור
הוצאת דיבה כעיקרון אבל אשכרה יצחקו לך בפרצוף שישמעו תסיבה
לא. מה זה הגזמת עם תביעה
זה היה בציניות כן
שואל השאלה:
מה נראה לכם? אם היו תוקעים נאד מאשימים אותכם והייתם יוצאים מושפלים לא הייתם תובעים?
אנונימי
ספאם נחמד
לא אתה לא יכול
חחח היא בת לה זה יותר מביך תעזור לה
לצערך לא