11 תשובות
לא
כן
אבל תביני שזה קורה והכל בסדר
הגיוני אבל תגידי לה וטטפלו
ממה יש להתבייש?
שואל השאלה:
אז להגיד?
אנונימית
כן כן תגידי
שואל השאלה:
לא יודעת אין לי מושג חחח
ואני מפחדת גם בטוח יגידו לי לעשות בדיקת דם וזה באמת הפחד הכי גדול שלי
אנונימית
כן אבל תגידי לה.
תגידי
את לא צריכה להתבייש
כן אבל אם את רוצה לטפל בזה תגידי לאמא שלך אין כל כך במה להתבייש בזה זה טבעי
את לא צריכה להתבייש זה הכי בסדר שיש
גם לי היה ואני טיפלתי בזה ע"י הסרה בלייזר+משחה שקיבלתי מהם ותרופה לפה מרופאת עור :)