18 תשובות
שקר והבל הבלים,גם על זוהר אלוויס פרסלי ומייקל גקסון אמרו את הדברים המזוויעים האלה,איפה שיש כסף נשים נואשות מחפשות לקחת,מעבר לזה כולן התוודו או בחדרי חדרים או בבית המשפט שאמרו שהיו בנות 18 פלוס ושלא הופעל עליהן כוח.
ממש מאמינה לטאיסיה
היא לא היחידה שדיברה על זה ומה יש לשקר?
לדעתי זה סבבה שאתם אוהבים את השירים שלו אבל להצדיק אותו זה מגעיל.
כשזה כמה בנות תמיד תיקחו את הצד שלהן.
היא לא היחידה שדיברה על זה ומה יש לשקר?
לדעתי זה סבבה שאתם אוהבים את השירים שלו אבל להצדיק אותו זה מגעיל.
כשזה כמה בנות תמיד תיקחו את הצד שלהן.
אני מאמינה לאייל, לא כי אני מעריצה שלו
כי אני רואה שהוא דובר אמת וגם בפוליגרף הוא יצא דובר אמת ושום בת 17 שמשקרת לגבר בן 42 על הגיל שלה לא תגרום לי לשנוא אותו ואז להגיד שהוא " אנס " אותה
כי אני רואה שהוא דובר אמת וגם בפוליגרף הוא יצא דובר אמת ושום בת 17 שמשקרת לגבר בן 42 על הגיל שלה לא תגרום לי לשנוא אותו ואז להגיד שהוא " אנס " אותה
שואל השאלה:
מבחינת זה שיעשו לו משהו זה לא יקרה כי היא "שיקרה" וגם כי זה היה מלפני המון שנים
אבל מוסרית לא קשור לגיל מה שהוא נתן לחברים שלו לעשות זה דוחה גם אם היא הייתה בת 30 להבטיח לאנשים אישה זה פשוט מגעיל בלי קשר לזה שגם היא אמרה שאנסו אותה
מבחינת זה שיעשו לו משהו זה לא יקרה כי היא "שיקרה" וגם כי זה היה מלפני המון שנים
אבל מוסרית לא קשור לגיל מה שהוא נתן לחברים שלו לעשות זה דוחה גם אם היא הייתה בת 30 להבטיח לאנשים אישה זה פשוט מגעיל בלי קשר לזה שגם היא אמרה שאנסו אותה
אנונימית
1. לשון הרע! לא מדבר אליי!
2. רוב הסרטים נראים אמיתיים, על אף שהם לא...
3. "הכסף יענה את הכל", יש סיכוי שהיא קבלה ים כסף, על העדות הזאת.
4. תראי את מה שהעורך דין של אייל גולן כתב/אמר
2. רוב הסרטים נראים אמיתיים, על אף שהם לא...
3. "הכסף יענה את הכל", יש סיכוי שהיא קבלה ים כסף, על העדות הזאת.
4. תראי את מה שהעורך דין של אייל גולן כתב/אמר
שהוא מניאק מזו**ן
אני מאמינה לה ואני באמת מצטערת שהיא עברה את זה אבל אני גם לא מבינה איך מגיעים למצבים כאלה? ברור שאי אפשר לשפוט אותה באותו מצב אבל אני באמת חושבת שמי שרוצה להימנע מהדברים כאלה נמנע ובלי קשר אני לא מצדיקה אותו חס וחלילה
"מה יש לה לשקר?" צחחח,כסף.
שואל השאלה:
אני חושבת שהיא גם הייתה לא בסדר בזה שהיא חזרה אבל אני לא בנעליים שלה ולא יכולה לשפוט וגם לא רוצה לשפוט מה שהיא עברה זה מזעזע
אני חושבת שהיא גם הייתה לא בסדר בזה שהיא חזרה אבל אני לא בנעליים שלה ולא יכולה לשפוט וגם לא רוצה לשפוט מה שהיא עברה זה מזעזע
אנונימית
^היא לא עברה שום דבר,30 שנה עברו והבן אדם לא נאשם בכלום הכל שקרים,מערכת המשפט ידועה בתור מערכת שקרנית ורמאית במיוחד בעם שלנו מאות אסירים חפים מפשע יושבים בבתי הסוהר של ישראל על כלום ושום גבר עד שמוכיחים את חפותם,וזה במקרה הטוב רומן זדורוב המסכן ישב עשרים שנה בכלא על פשע שהוא בכלל לא ביצע זה דוגמה לזה.
כל מה שעיניין אותה זה כסף עצוב להיות ילד לאמא רמאית ושקרנית כזאת מרחם על הילדים שלה
כל מה שעיניין אותה זה כסף עצוב להיות ילד לאמא רמאית ושקרנית כזאת מרחם על הילדים שלה
^איזה יאפר
^ ברו בא עם תשובה מוכנה
אני מאמינה לה
אני מאמינה לה
אנס ואני לא מבינה איך בנות מעריצות אותו ואומרות שהוא זכאי
שואל השאלה:
כןן בול יש לי חברה שאומרת שהוא זכאי וכל החרא הזה
מגנות על אנס
כןן בול יש לי חברה שאומרת שהוא זכאי וכל החרא הזה
מגנות על אנס
אנונימית
אנשים שמגנים על דמותו האישית - זה נובע מתוך חוסר רצון ו/או יכולת מנטלית-נפשית לגשר על הפער שבין המוזיקה והאמנות שהם כל כך אוהבים לבין האדם עצמו.
כאשר הפער הוא גדול מידי, אנשים מוצאים את עצמם מכחישים או מבטלים אותו (מנגנון הגנה על מנת להתמודד עם זה וכדי להימנע מרגשות אשם).
צריכים לעשות הפרדה בין האנשים שמגנים על דמותו האישית, לבין האנשים שמעריכים את גולן ברמה האמנותית.
אישית, אני מעריך אותו ברמה האמנותית. אני חושב שמבחינה ווקאלית, הוא אחד הטובים אם לא הכי טוב שהיה פה מבחינת יכולות שירה. הוא יודע לבחור את השירים שלו בפינצטה ולהקיף את עצמו בסוללת תותחים בתעשייה.
מה ששלו שלו.
מפה ועד ללהאדיר אותו כבן אדם וכאישיות, המרחק גדול מאוד.
אני מביע סלידה מוחלטת ממעשיו וחושב שהם ראויים לכל גינוי.
אני מאמין לטאיסיה בכל שביב שהיא הוציאה מהפה בראיון לעומרי אסנהיים.
אני מעריך את האמנות שלו, אני לא מעריך אותו כאדם.
אם היינו בוררים מוזיקה (או כל אמנות) לפי הבחירות האישיות של האמנים, היינו נתקעים עם רגע ודודלי בפלייליסט.
יש כאן סטנדרט כפול - אם אתם מקיאים תקיאו את כולם או כלום.
אז כן, לא רואה את עצמי מסיר את גולן מהפלייליסט, כמו שאני לא אפסיק לראות את "הפסנתרן" ביום השואה, כי רומן פולנסקי הבמאי אנס ילדה בת 13, לא אפסיק לראות "דרייק וג'וש" כי דרייק בל הורשע בשורת עבירות פליליות לרבות התעללות בבת זוגתו והרשעה בסיכון ילדים, ולא אפסיק לשמוע את "החלונות הגבוהים" כי שמוליק קראוס היה נרקומן שהתעלל בבת זוגתו, ואת אוזי אוסבורן מאותה סיבה.
חד וחלק.
כאשר הפער הוא גדול מידי, אנשים מוצאים את עצמם מכחישים או מבטלים אותו (מנגנון הגנה על מנת להתמודד עם זה וכדי להימנע מרגשות אשם).
צריכים לעשות הפרדה בין האנשים שמגנים על דמותו האישית, לבין האנשים שמעריכים את גולן ברמה האמנותית.
אישית, אני מעריך אותו ברמה האמנותית. אני חושב שמבחינה ווקאלית, הוא אחד הטובים אם לא הכי טוב שהיה פה מבחינת יכולות שירה. הוא יודע לבחור את השירים שלו בפינצטה ולהקיף את עצמו בסוללת תותחים בתעשייה.
מה ששלו שלו.
מפה ועד ללהאדיר אותו כבן אדם וכאישיות, המרחק גדול מאוד.
אני מביע סלידה מוחלטת ממעשיו וחושב שהם ראויים לכל גינוי.
אני מאמין לטאיסיה בכל שביב שהיא הוציאה מהפה בראיון לעומרי אסנהיים.
אני מעריך את האמנות שלו, אני לא מעריך אותו כאדם.
אם היינו בוררים מוזיקה (או כל אמנות) לפי הבחירות האישיות של האמנים, היינו נתקעים עם רגע ודודלי בפלייליסט.
יש כאן סטנדרט כפול - אם אתם מקיאים תקיאו את כולם או כלום.
אז כן, לא רואה את עצמי מסיר את גולן מהפלייליסט, כמו שאני לא אפסיק לראות את "הפסנתרן" ביום השואה, כי רומן פולנסקי הבמאי אנס ילדה בת 13, לא אפסיק לראות "דרייק וג'וש" כי דרייק בל הורשע בשורת עבירות פליליות לרבות התעללות בבת זוגתו והרשעה בסיכון ילדים, ולא אפסיק לשמוע את "החלונות הגבוהים" כי שמוליק קראוס היה נרקומן שהתעלל בבת זוגתו, ואת אוזי אוסבורן מאותה סיבה.
חד וחלק.
אם מעל 2 בנות אומרות אין שום סיבה לא להאמין, אנס עם מוזיקה טובה זה הכל
אני נגיד אוהבת את השירים שלו אבל מבחינת מה שעשה זה מזוויע אמנם פעם הגנתי עליו אבל עכשיו בחיים לא אגן
מנותק אתה באמת מנותק
זה לא שאין ראיות פיזית יש אבל לא מספיק כדי שזה יגיע בכלל לבית המשפט בגלל שאייל וחבריו העלימו את השאר
הבן אדם השתיק את שאר הנשים שהיה איתן מה גורם לך לחשוב שיש לו בעיה להשתיק את המשטרה ואת המתלוננות
זה לא שאין ראיות פיזית יש אבל לא מספיק כדי שזה יגיע בכלל לבית המשפט בגלל שאייל וחבריו העלימו את השאר
הבן אדם השתיק את שאר הנשים שהיה איתן מה גורם לך לחשוב שיש לו בעיה להשתיק את המשטרה ואת המתלוננות
באותו הנושא: