12 תשובות
מי זה המפורסם רגע
גם קל לראות את זה כי את גם קוראת לו פשוט מפורסם את לא רואה בו תוכן לפי דעתי את חומרית ולא בקטע רע זה רק מהצגת הצדדים של אחד בחור פשוט ואחד מפורסם
אנונימי
וואלה התנהגות של ז ונה כי בסופו של דבר הוא מפורסם בגלל זה את ככה מי שאת איתו שבועיים זה הלב נטו לא המחשבה על הארנק ועל אם הוא מפורסם או שאת בחורה חומרית ואז זה שונה
אנונימי
כי את הולכת להיות עם מישהו אחר רק כי הוא מפורסם ונראה טוב שזה דבר מאוד ילדותי. מי מסתכל רק על מראה חיצוני? ובלי קשר אני באופן אישי חושב שלצאת במקביל בהתחלה זה לא דבר רע אבל הסיבה שאת עושה את זה ממש שטחית ומפגרת
השאלה אם את מעוניינת במפורסם כי הוא מפורסם וחתיך או כי את באמת רוצה אותו?
שואל השאלה:
למה? אני לא חייבת לזה שאני יוצאת איתי כלום וזה בסהכ שבועיים
זה כן הולך כיוון רציני אבל מתוך כבוד לא נעים לי לצאת במקביל גם שזה לא הרבה זמן עם מישהו אחר וכן זה מרשים יותר שהוא מפורסם ונראה טוב והכל והיה דיבור טוב בינינו אז למה לא בעצם? פשוט לא יודעת אם זה בסדר מבחינתו ולא מעוניינת לשאול אותו אז שאלתי פה מה שרמו טה אני לא מצליחה להבין
למה? אני לא חייבת לזה שאני יוצאת איתי כלום וזה בסהכ שבועיים
זה כן הולך כיוון רציני אבל מתוך כבוד לא נעים לי לצאת במקביל גם שזה לא הרבה זמן עם מישהו אחר וכן זה מרשים יותר שהוא מפורסם ונראה טוב והכל והיה דיבור טוב בינינו אז למה לא בעצם? פשוט לא יודעת אם זה בסדר מבחינתו ולא מעוניינת לשאול אותו אז שאלתי פה מה שרמו טה אני לא מצליחה להבין
אנונימית
עושה רושם שאת די שרמןטב
תצאי עם המפורסם ותיפרדי מחבר שלך, לא מגיע לך מישהו כמוהו. את תעשי לו טובה
שואל השאלה:
לאלא חברים זה לא מה שאמרתי
גם מי שאני יוצאת איתו שבועיים הוא ממש לא חבר שלי אבל הוא גם חתיך ויש לנו אחלה שיחות והוא אחלה בן אדם והקטע הוא שהתחלתי רק שימנו או לפני לדבר עם מישהו במקרה הוא מפורסם והוא הציע לי לצאת אחרי כמה שבועות זה יצא ממש שבועיים אחרי שכבר התחלתי לצאת עם מישהו
בגלל זה אני אומרת אם זה לא מכבד לצאת איתו בגלל השני או שכן כי גם ככה שבועיים זה לא מלא ואני לא חייבת לו כלום ואולי אני אפספס משהו עם ה"מפורסם"
לאלא חברים זה לא מה שאמרתי
גם מי שאני יוצאת איתו שבועיים הוא ממש לא חבר שלי אבל הוא גם חתיך ויש לנו אחלה שיחות והוא אחלה בן אדם והקטע הוא שהתחלתי רק שימנו או לפני לדבר עם מישהו במקרה הוא מפורסם והוא הציע לי לצאת אחרי כמה שבועות זה יצא ממש שבועיים אחרי שכבר התחלתי לצאת עם מישהו
בגלל זה אני אומרת אם זה לא מכבד לצאת איתו בגלל השני או שכן כי גם ככה שבועיים זה לא מלא ואני לא חייבת לו כלום ואולי אני אפספס משהו עם ה"מפורסם"
אנונימית
אבל תבחרי מישהו בגלל שכיף לך איתו ויש לו תכונות שאת אוהבת ומחפש לא רק בגלל שהוא יפה או מפורסם (לא שיופי לא חשוב אבל הבנת את הכוונה) למה גרמת לזה להישמע כאילו את ילדה מתלהבת
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאמרתי חחח
זה בדיוק מה שאמרתי חחח
אנונימית
מי זה המפורסם הזה בואי לפרטי
באותו הנושא: