4 תשובות
זה מהלחץ נשמה שילי
תשחררי את הלחץ
תשחררי את הלחץ
הלו גברת
אולי את נגעלת ממנו והוא לא בשבילך
אולי את נגעלת ממנו והוא לא בשבילך
שואל השאלה:
כשאני איתו כיף לי ממש אני לא מרגישה נגעלת
כשאני איתו כיף לי ממש אני לא מרגישה נגעלת
הלו גברת
אז אולי מהלחץ
אז אולי מהלחץ
באותו הנושא: