6 תשובות
כן
כן
שואל השאלה:
לא יוצא יקר אבל עם הדלק? או שהצבא יכול לחסות חלקים מהדלק
אנונימי
שואל השאלה:
יומיות
אנונימי
לא שווה לקנות רכב בזמן הצבא
זה אולי מאוד נוח, אבל הצבא לא מחזיר לך עלויות של הדלק וההוצאות רכב לא נגמרות בקניית הרכב והדלק, יש גם טיפולים ותחזוק של הרכב, טסט שנתי, אגרת רישיון רכב פעם בשנה ולשלם על ביטוח שלנהגים חדשים/צעירים הוא ממש לא זול..

סיבה אחרת שתלויה בבסיס - יש בסיסים שמעלים משפט אם החייל מגיע לבסיס עם רכב כי זה אסור בעיקרון לפי הפקודות הצבאיות (יש בסיסים ומפקדים שמעלימים עין אבל זה לא משהו שקורה באופן גורף)