התחברות הרשמה

שווה לעבוד בריבר? נראה עבודה כיפית יחסית אבל קשה

31 בדצמבר 2024, 22:22
עבודת נוערריברמשקאותשכרכסף    
תשובה אחת
נראה לי משלמים שם מינימום וזה לא שווה תלחץ והעצבים
s
shetefdam
באותו הנושא:
שווה לעבוד בריבר בגיל 16?
מה עדיף- לעבוד כעובדת דלפק בפיצרייה או לעבוד בריבר?
מה אתם אומרים שווה להתחיל לעבוד בריבר?
שווה לעבוד בריבר?
האם שווה לעבוד בריבר?
שווה לעבוד בריבר ?
שווה לעבוד בריבר?
מתלבטת בין שני עבודות תעזרו לי, לעבוד בריבר , או להיות מארחת בקפה?
אני מתכננת לעזוב את העבודה שלי,ללמוד עיצוב גבות ולעבוד בזה.זה נראה לכם כדאי ושווה?
התחלתי לעבוד בריבר בשביל 25 לשעה אבל הוא אמר שזה יעלה עם הזמן זה שווה?
שווה לעבוד בביפרש/ריבר? בת 16