3 תשובות
קמים בערך בין 5:00 ל7:00
משחררים לשעת טש בערך בין 21:00 ל22:30
בעיקר לומדים, עושים מסדרים, ח' וכאלה
בגדול החלק הכי טוב בשירות
אני הייתי שם סיימתי לפני שלושה שבועות. בעקרון השעה שקמים והולכים לישון משתנה.. אל תתפסי אותי במילה אבל השעה שבערך צריך להיות במסדר זה יכול להיות בין 5:40-7:00 ככה זה היה אצלי כל פעם משהו אחר. והשעה שמשחררים לשעת תש זה סביב 8:30-23:00 פחות או יותר. שוב לא לתפוס אותי במילה. רוב היום מה שעושים זה הולכים מלא ונמצאים בתוך כיתות ולומדים כל היום, יש מסדרים, מנקים חדרים, הולכים לחדר אוכל וזה בעקרון מה שעושים ביום יום עם את צריכה עוד משהו אשמח לענות לך
יסבירו לך הכל בטירונות, אין מה לדאוג.

אני אישית סיימתי עם זה מזמן אז אני לא זוכר איך זה היה אבל זה משתנה לפי לוז שבועי. כל יום שעה אחרת