10 תשובות
1.70-.175
לדעתי זה גובה מולם ברמות
זה ממש לא נמוך
אני אוהבת כאלה שהם לא שרירים מידיי.. אני אוהבת כאלה "רזים" כמו הגוף במבנה גוף של רונאלדו כזה
1.85 זה הגובה המושלם לגבר אז לא יודעת הייתי מעדיפה גבוה
פשוט גבוה עדיף לדעתי אבל גם אופציה 2 זה נדיר
שניהם
אממ האמת ששניהם אבל אם אני חייבת אז אופציה 2