9 תשובות
הוא נמוך ב10 ס"מ זה לא נוח
אני בן, אז פחות
כןכןכן
אנונימית
שואל השאלה:
@nana_ray
היית יוצאת עם אחד כזה?
אנונימית
אמא זה אני עם עוד 6 ס"מ
רק שאין לי אישיות
עריכה: היו לי ארבע שעות מתמטיקה מסתבר שאם אני 1.69 אז אני צריל להגיד אני עם פחות 6 ס"מ
נמוך לי רצח
זה יותר נמוך ממני לא
אנונימית
אם יש ביניכם אחלה חיבור וטוב לך איתו, אני לא רואה סיבה לשלול
לא מבין איפה הבעיה פה