8 תשובות
לא, כנראה שאת לא מוכנה לזה או מתביישת בדקה התשעים וזה קורה, צריך ללמוד לשחרר את זה
אחותי הכל טוב , אולי יש לך פחד מהעבר...? , נגיד לי היה את זה ,כי בנים פגעו בי, ולא הצלחתי להיפתח לאף אחד , עד שהגיע מישהו שהוכיח לי , שאפשר לסמוך עלי
שואל השאלה:
ברור שאני מפחדת לפתח רגשות אבל זה לא מונע ממני להיות בקטע של מישהו פשוט ברגע שהוא הציע לי לצאת הייתי כזה וואט למה כל החשיבה שלי השתנתה עליו לרעה רק שאני חושבת עליו בא לי להקיא זה עושה לי טיק
ברור שאני מפחדת לפתח רגשות אבל זה לא מונע ממני להיות בקטע של מישהו פשוט ברגע שהוא הציע לי לצאת הייתי כזה וואט למה כל החשיבה שלי השתנתה עליו לרעה רק שאני חושבת עליו בא לי להקיא זה עושה לי טיק
אנונימית
וואי איך נמאס לי מאנשים שחושבים שכל דבר זה מחלת נפש
ואני די בטוחה שזה טרול השאלה אבל סבבה
לא
זה משהו שקורה לכולם
ואני די בטוחה שזה טרול השאלה אבל סבבה
לא
זה משהו שקורה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא טרול אהובה אני באמת בתסביכים עם עצמי
זה לא טרול אהובה אני באמת בתסביכים עם עצמי
אנונימית
כנראה שהיית רגילה לדבר עם בנים באינטרנט ולא להפגש איתם וזה נהיה הרגל וכנראה את מרגישה חרדה קטנה או חלחלה שלא בא לך כי המעמד מלחיץ אותך וזה קורה וצריך לדעת מתי לעשות לזה סטופ כי לא כזה כדאי שזה ישאיר לך שריטה
זה יכול לקרות נסיכה ,פשוט תנסי יותר להשתחרר ולא לתת ישר לחשיבה של האיכס וזה לשלוט עלייך , אלה תני הזדמנות, יש סיבה שמההתחלה רצית אותו
כמובן אל תכריחי את עצמך, גם יכול להיות שהם כולם לא מתאימים לך
באותו הנושא: