5 תשובות
לא צריך בדיקת ראיה ולא צריך כלום
דרך האפליקציה של התיאוריה כוללת למטה יש לך להזמין תור את בוחרת את העיר שלך איפה לעשות ומשלמת דרך האתר באשראי
שואל השאלה:
בטוח שלא? כי באתר רשום שצריך לעשות בדיקת ראיה
אני רוצה לגשת עוד שבוע אז אני אומרת לך ממה שהבנתי
תרשמי תיאוריה בגוגל כנסי לאתר שלהם ותבחרי סניף שם אפשר לקבוע תור
לגבי בדיקת ראיה הבנתי שלא צריך בשביל התיאוריה עצמה אלא רק כשאת מתחילה ללמוד נהיגה
בקיצור את קובעת תור מגיעה עם ת.ז הם לוקחים לך את כל הדברים שהבאת ושמים בלוקר (טלפון, תיק, שעון וכו) יש לך 40 דקות לעבור את המבחן וכשאת מסיימת את יוצאת וניגשת למזכירה שם והיא מביאה לך טופס שרשום אם עברת או לא ומפורטות כמה טעויות וכו
שואל השאלה:
תודה לכולם