9 תשובות
אתה לא חייב לעשות קורס
יש קורס כזה של המדינה בחינם, הוא לא רע אבל צריך משמעת מטורפת
שואל השאלה:
^^ אם אתה לא עושה קורס הסיכויים שלך לקבל ציון גבוה נמוכים.. הציון בפסיכומטרי הוא יחסי לכל מי שניגש במועד הזה, רוב האנשים עושים קורסים (רוב מי שמקבל ציון גבוה לפחות)
אנונימי
בשביל צמרת אתה חייב פסיכומטרי
פסיכומטרי זה לא רק תרגול זה גם כישרון אתה צריך חשיבה מהירה וטובה

קורס יעזור לכולם אבל זה לא הכרחי
שואל השאלה:
^^ כן אני יודע זו הסיבה שאני שואל את השאלה...

^ הפסיכומטרי בעיקרון נועד לבדוק כישרון טבעי חשיבה מהירה וכו והוא נועד להיות משהו שלא מתרגלים אליו, זה כבר לא משהו שקורה היום אז גם אם אני מוכשר עדיין כדאי לי לגשת לקורס
אנונימי
אתה לגמרי יכול להצליח עם הפסיכומטרי של המדינה
אם יש לך משמעת עצמית
יש גם הרבה מכונים שיש להם הנחות משמעותיות לתלמידים
תתקשר לשאול
אנונימית
תשאל על ההנחה של התיכונים
אני עשיתי את הפסיכומטרי בשישי ועלה לי פחות מ3000 בקידום ובדרך כלל עולה שם באזור ה9