13 תשובות
וואי כן
כן
כן ברור
זה בסדר . גם אני הייתי מתעצבנת מי זה
לא
שואל השאלה:
^למה לא?
^למה לא?
דבר ראשון זה בצחוק
דבר שני איך את רוצה שהם ידעו שזה מעצבן אותך אם לא הערת להם על זה
דבר שני איך את רוצה שהם ידעו שזה מעצבן אותך אם לא הערת להם על זה
שואל השאלה:
לא אכפת לי שהם עושות את זה
אבל בעצם אתה דיי צודק
לא אכפת לי שהם עושות את זה
אבל בעצם אתה דיי צודק
מניסיון זה מכעיס ממש זה נורא
לגיטימי מאוד, אנשים במדינה ובעיקר בני נוער הזאת אוהבים להפריך דברים ולהתבכיין על החיים שלהם למרות שהם חיים חיי דבש
כן ברור גם אני נראה לי הייתי מתעצבנת, אבל (לא בקטע רע או משהו כן?) קחי בחשבון שכנראה הן כנראה לא אומרות את זה ברצינות והן לא ממש יודעות מה זה דיכאון..
שואל השאלה:
היא דווקא כן אמרה ברצינות בגלל זה זה עצבן אותי
היא דווקא כן אמרה ברצינות בגלל זה זה עצבן אותי
אוי:(
אבל נורמלי,, כנראה היא לא יודעת מה זה באמת אומר,, אולי תנסי להסביר לה? למרות שלא משנה זה מביך כאילו מה אבל אם בא לך תנסי.....
אבל נורמלי,, כנראה היא לא יודעת מה זה באמת אומר,, אולי תנסי להסביר לה? למרות שלא משנה זה מביך כאילו מה אבל אם בא לך תנסי.....
אנונימית
באותו הנושא: