16 תשובות
שיעשו מה שבא להם,לא כל אחד חייב לאמץ
יש אנשים שמעדיפים פודל טוי ומין הסתם אין אותו באימוץ והם מעדיפים לקנות זה בסדר לגמרי
יש אנשים שמעדיפים פודל טוי ומין הסתם אין אותו באימוץ והם מעדיפים לקנות זה בסדר לגמרי
אין דבר כזה... יש אפילו מלטזים לאימוץ
הסיטיגמה שיש רק כלבים גדולים לאימוץ פשוט לא נכונה
הסיטיגמה שיש רק כלבים גדולים לאימוץ פשוט לא נכונה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת על כלבים שבכלל אי אפשר למצוא באימוץ
פודל טוי,שיצו כאלה
אני מדברת על כלבים שבכלל אי אפשר למצוא באימוץ
פודל טוי,שיצו כאלה
אנונימית
ממש כתבתי את זה
יש באימוץ גם מלטזים, שיצו ועוד סוגים של כלבים קטנים, פודל טוי כנראה שאין...
מה נגיד לך, אם את רוצה אז תקני פודל טוי רק תוודאי שאת לא קונה מאדם שמרבעה את הכלבים בהתעללות ושזה המקצוע שלו שעושה על כלבים כסף, אם כבר את קונה תקני מאדם פרטי שהכלבה שלו המליטה חד פעמי והם מוכרים את הגורים, יש בטח בקבוצות בפייסבוק
יש באימוץ גם מלטזים, שיצו ועוד סוגים של כלבים קטנים, פודל טוי כנראה שאין...
מה נגיד לך, אם את רוצה אז תקני פודל טוי רק תוודאי שאת לא קונה מאדם שמרבעה את הכלבים בהתעללות ושזה המקצוע שלו שעושה על כלבים כסף, אם כבר את קונה תקני מאדם פרטי שהכלבה שלו המליטה חד פעמי והם מוכרים את הגורים, יש בטח בקבוצות בפייסבוק
אנונימית
בדרך כלל מי שקונה כלב עושה את זה כי הוא מעוניין בכלב מסוים כי לכל גזע יש תכונות שונות.
באימוץ מעמותה אין כלבים גזעיים 99% מהכלבים.
וגם אם לקחת כלב מעמותה אין לדעת מה תהיה ההתנהגות שלו כי אין לנו מושג מה עבר עליו.
לכן זה סבבה לאללה שמישהו יקנה כלב ולא יאמץ.
באימוץ מעמותה אין כלבים גזעיים 99% מהכלבים.
וגם אם לקחת כלב מעמותה אין לדעת מה תהיה ההתנהגות שלו כי אין לנו מושג מה עבר עליו.
לכן זה סבבה לאללה שמישהו יקנה כלב ולא יאמץ.
אני בעצמי יש לי כלב מעמותה ושני פודלים
רק דוגמה לא התכוונתי להחפיץ..
אני רק צריך שתביני מה אני שואל
אני רק צריך שתביני מה אני שואל
מה העניין בירידת ההערכה כלפי מי שקונה?
אני לא אומר לך איזה בגדים לבחור, נכון?
אני לא אומר לך איזה בגדים לבחור, נכון?
אני חושבת שבסופו של דבר לכולם מגיע בית, אני לגמרי בטים לאמץ רק להבהיר, אבל גפ התנאים של כלבים לקניה לא וואו, הם גם סובלים בכלובים קטנים מידי ובלי יחס ככה שאני לא שוללת את האופציה לקניה, אני פשוט מעדיפה לאמץ כי כשקונים כלבים זה נותן להם יותר מוטיבציה להרבות כלבים למכירה ויותר ויותר כלבים סובלים
אנונימית
אתה השוות הרגע בין בעל חיים לבגדים?
אנונימית
זה רוע
אנשים אוהבים לשלוט על דברים
במקום לעזור לחיות במצוקה לא
ניקח חיה תיראה טוב תהיה גזעית
זה פשוט כמו למכור בנאדם
מי שנותן לזה יד זה גועל נפש
לא אומר שהמצב בעמותות מזהיר אבל לפחות שם דואגים להם
אבל גם מרדימים אותם זה כמו בית כלא לחיות
אנשים אוהבים לשלוט על דברים
במקום לעזור לחיות במצוקה לא
ניקח חיה תיראה טוב תהיה גזעית
זה פשוט כמו למכור בנאדם
מי שנותן לזה יד זה גועל נפש
לא אומר שהמצב בעמותות מזהיר אבל לפחות שם דואגים להם
אבל גם מרדימים אותם זה כמו בית כלא לחיות
אם כמה שקשה לומר, כן
עדיף שיסבלו הכמה גורים שיביאו את הסוף להרבעות...
הם עדין סובלים והם ימשיכו לסבול, את יכולה לעצור את הסבל שלהם בלא לקנות אותם ולהפסיק את הרבעות של כלבה מסכנה שתהפוך למכונה עד מותה... סליחה אבל קשה לי עם החוסר מודעות
את רוצה? תקני. רק לא לומר לעצמך "היי אני מצילה כלב" כי ככה זה נראה מהתגובות שלך
ובמקרה הטוב המעסיק(?) פשוט ישלח לאימוץ את הגורים שנשארו לו שלא נמכרו ויסגור את ה"עסק" שלו
עדיף שיסבלו הכמה גורים שיביאו את הסוף להרבעות...
הם עדין סובלים והם ימשיכו לסבול, את יכולה לעצור את הסבל שלהם בלא לקנות אותם ולהפסיק את הרבעות של כלבה מסכנה שתהפוך למכונה עד מותה... סליחה אבל קשה לי עם החוסר מודעות
את רוצה? תקני. רק לא לומר לעצמך "היי אני מצילה כלב" כי ככה זה נראה מהתגובות שלך
ובמקרה הטוב המעסיק(?) פשוט ישלח לאימוץ את הגורים שנשארו לו שלא נמכרו ויסגור את ה"עסק" שלו
אנונימית
הכלבים סובלים כי ממשיכים לקנות אותם
שיפסקו לקנות זה יהיה הסוף להרבעות+ פחות כלבים באימוץ
שיפסקו לקנות זה יהיה הסוף להרבעות+ פחות כלבים באימוץ
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם עדיין סובלים
אבל הם עדיין סובלים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בידיוק קניתי כלב אני לקחתי גור ממישהי שהכלבה שלה המליטה חד פעמי (לטענתה) זה לא חוסר מודעות ואני לא מצילה כלב בעיקר שקונים אותו אבל בסופו של דבר גם הם סובלים וגם הם צריכים בית,אני בעצמי לא בעד לקנות כלב מחנות של חיות אלא אם כבר לקנות לקנות כמו שאני עשיתי
אני לא בידיוק קניתי כלב אני לקחתי גור ממישהי שהכלבה שלה המליטה חד פעמי (לטענתה) זה לא חוסר מודעות ואני לא מצילה כלב בעיקר שקונים אותו אבל בסופו של דבר גם הם סובלים וגם הם צריכים בית,אני בעצמי לא בעד לקנות כלב מחנות של חיות אלא אם כבר לקנות לקנות כמו שאני עשיתי
אנונימית
אוקיי אז לא ציינת את זה חחח
זה בסדר, אני דיברת על האנשים שעושים מסחרה מהכלבים
זה בסדר, אני דיברת על האנשים שעושים מסחרה מהכלבים
אנונימית
באותו הנושא: