15 תשובות
שזה בסדר והם לא עשו שום דבר רע, זאת בחירה שלהם וזהו
שואל השאלה:
אבל זה שאנשים קונים אותם זה רק מדרבן את האנשים הרעים שמתעללים בנקבות להמשיך
אבל זה שאנשים קונים אותם זה רק מדרבן את האנשים הרעים שמתעללים בנקבות להמשיך
שואל השאלה:
^^מה אחלה זה היתעללות בכלבות מסכנות כמוך
^^מה אחלה זה היתעללות בכלבות מסכנות כמוך
מסכימה איתך
שהם אחלה אנשים
שואל השאלה:
^^ רוב המקומות שאני מכירה זה שונה
^^ רוב המקומות שאני מכירה זה שונה
^^הם עשו דבר רע, זה שאין לאנשים את הידע של מה הם באמת עשו זה משהו אחר.
עדיף לא להגיד כלום מאשר להגיד שזה בסדר אם אין לך את הידע
עדיף לא להגיד כלום מאשר להגיד שזה בסדר אם אין לך את הידע
אני איצמתי 4 כלבים וקניתי 1 כי רציתי כלב מסויים שמה לעשות אי אפשר לאמץ כזה כלב
ולא תמכתי בשום התעללות בכלבים הייתי בקשר עם האישה חודש לפני שקניתי את הכלב שלי קיבלתי כל כך הרבה תמונות וגם האמא וגם של הגור הייתי אצלה וראיתי את הכלבים והם חיים בתנאים ממש טובים זאת סה"כ אישה שמגדלת כלבים ומוכרת את הגורים והיא נותנת לכלבים שלה תנאים ממש טובים הרבה יותר טוב מאשר הרבה כלבים מאומצים שאני מכירה שהם מסכנים עברו שנתיים ואני עדין בקשר עם האישה אני שולחת לה תמונות של הגור והיא שולחת לי תמונות של האחות שלו(שאחרים קנו) ועשינו כמה פעמים מפגש עם האמא והגור שלי(לא זכרו אחד את השני אבל שמחו לשחק) אז אני לא חושבת שזה שקניתי גור גרם להתעללות לאיזה כלבה או למישהו
אז אני חושבת שזה זכותו של כל אחד לקנות כלב עם זה מה שהוא רוצה פשוט לבדוק טוב מאיפה קונים את הכלב כי כן יש מקומות נוראים
ולא תמכתי בשום התעללות בכלבים הייתי בקשר עם האישה חודש לפני שקניתי את הכלב שלי קיבלתי כל כך הרבה תמונות וגם האמא וגם של הגור הייתי אצלה וראיתי את הכלבים והם חיים בתנאים ממש טובים זאת סה"כ אישה שמגדלת כלבים ומוכרת את הגורים והיא נותנת לכלבים שלה תנאים ממש טובים הרבה יותר טוב מאשר הרבה כלבים מאומצים שאני מכירה שהם מסכנים עברו שנתיים ואני עדין בקשר עם האישה אני שולחת לה תמונות של הגור והיא שולחת לי תמונות של האחות שלו(שאחרים קנו) ועשינו כמה פעמים מפגש עם האמא והגור שלי(לא זכרו אחד את השני אבל שמחו לשחק) אז אני לא חושבת שזה שקניתי גור גרם להתעללות לאיזה כלבה או למישהו
אז אני חושבת שזה זכותו של כל אחד לקנות כלב עם זה מה שהוא רוצה פשוט לבדוק טוב מאיפה קונים את הכלב כי כן יש מקומות נוראים
אנונימית
סליחה אבל זה שיש לך סיפור מרגש לא הופך קניית כלבים למשהו שהוא בסדר. הוא לא בסדר ובשום עולם סחר בבעח לא אמור להיות משהו תקין גם אם הכלבים שקונים אותם חיים בתנאים של מלון חמישה כוכבים.
שואל השאלה:
^^^^ מחפשת לך מקומות לאמץ..
^^^^ מחפשת לך מקומות לאמץ..
שואל השאלה:
למי שרשמה שהיא לא יודעת מאיפה לאמץ בחינם.. את יכולה לחפש בפייסבוק, אין לי אבל אני יודעת שיש שם
למי שרשמה שהיא לא יודעת מאיפה לאמץ בחינם.. את יכולה לחפש בפייסבוק, אין לי אבל אני יודעת שיש שם
האמת שזה חלום שלי לאמץ כלבים, אף פעם לא ניסיתי כי אני לא יודעת איפה אפשר, הרוב פשוט מוכרים אותם
מסכים איתך
שואל השאלה:
^^זה סיבה לתמוך התעללות של כמה נקבות מסכנות שלא עשו כלום? יש מקומות שזה לא ככה אבל לרוב זה כן, מתייחסים אל הנקבות כאילו הן מפעל ליצור גורים ומגורים כסף
^^זה סיבה לתמוך התעללות של כמה נקבות מסכנות שלא עשו כלום? יש מקומות שזה לא ככה אבל לרוב זה כן, מתייחסים אל הנקבות כאילו הן מפעל ליצור גורים ומגורים כסף
שואל השאלה:
^^^^ אני צימחונית
^^^^ אני צימחונית
באותו הנושא: