8 תשובות
שואל השאלה:
ואם חלמתי עליה זה מסמן משהו?
לא רועד כאילו הלב שלך דופק
כן, זה מראה שאתה חושב עליה רוב היום
שואל השאלה:
אוקי הבנתי ניראה לי
יש יותר דברים?
בהתחלה כתבת מאוהב ואז כתבת אוהב וזה 2 דברים שונים לפי דעתי.
כדי לדעת אם אתה מאוהב אני חושבת שאתה צריך לראות איך אתה מרגיש כשאתה לידה, אם הלב שלך דופק יותר מהר, אם אתה לא מפסיק לחשוב עליה, יש לך פרפרים בבטן כשאתה לידה ובכללי הכל פשוט מרגיש טוב יותר כשאתה איתה, אז אתה לגמריי מאוהב, ולאהוב מישהי זה כבר שונה לגמריי, לאהוב... זה שיהיה אכפת לך ממישהי יותר ממה שאכפת לך מעצמך, שאתה חושב על עתיד איתה, שראית אותה גם במצבים טובים וגם רעים ואתה עדיין רוצה אותה למרות הכל,
זה לפי דעתי נקרא לאהוב.
שואל השאלה:
רועד זה לא קצת מוגזם?
מרגישים פרפרים ואתה לא מפסיק לחשוב עליה
אם אתה רועד וכשאתה מדבר איתה אתה מרגיש מוזר, ונדבר עליה מלא