36 תשובות
תנסה לרמוז לו
ולשאול אותו על המשיכה המינית שלו
ואם אתה מרגיש שיש סיכוי שזה הדדי תעשה עם זה משהו
רגע הוא גם הומו?
וואו אני כל כך מבין אותך ברמות שאתה לא מבין אפילו אני גם בי בארון ומסתבר בשנה האחרונה שהתאהבתי באחד החברים שלי וזה פשוט קורע לי את הלב כל יום לראות אותו בבית ספר ולא פשוט לקפוץ עליו ולנשק אותו הלוואי ששנינו נוכל להיות אהובים ושמחים :)
לספר לו אין דרך אחרת;/ כיף לכם שזה הסיפור שלכם זה עדיף מאשר שום חבר הכי טוב שאתה לא בקטע איתו:(
שואל השאלה:
אני לא יודע אם הוא גם הומו
אנונימי
אחי אל תעשה את זה אומר בתור אחד שגם פעם חשב שאני אוהב בנים אבל זה לא בכלל היום אני במקום אחר לגמרי אוהב בנות וגם לא מסתכל פורנו זה דופק את מוח
אתם פשוט מבולבלים מינית והזוי הרמת הזדהות שלי איתכם לפי איך שהייתי לפני שנה
לוקחים סיכונים^^^^
אחלה אור^^
מה אתה רוצה ספאמר?^^^^
הומוסקסואליות תמיד הייתה ותמיד היה זה שאתה הייתה מבולבל זה סיפור אחר
שמע שחבר לא הכי טוב אבל חבר פעם יצא מולי מהארון ואמר שיש לו קראש עליי וזה פשוט גרם לי להצטער על כל הפעמים שדיברתי איתו הייתי ממליץ לא לומר
אם אתה מדבר אליי אז כנראה שאתה משוג אנשים שמתקשים לקבל דעות ששונות ממך^^
אחלה אורי חבל עליו סתם חרטה בנים אוהבים בנות בטבע שלהם פשוט פורנו דופק את מוח
כן אה הפורנו שהיה ביוון וברומה העתיקה! מטורף!!^
והטבע של בנים זה לא לאהוב בנות עובדה שגם חיות בנים יש הומוסקסואליות
אחי אם נמשכת לגבר אתה הומו זה לא יעזור שתתחיל עם בנות כי ככה זה בובע
זה לא אחי יש כאלה שזה בתור סקקנות וסקרנות זה לא בהרכח אומר שטתה הומו זה בילבול במוח לבין דימיון
זה לא אומר שבהכרח זה מתאים
ממתי אתה חוזה מוח של כלבים שאתה חושב שזה מסקרנות? ומה דמיון? אם זה היה דמיון לא היה נשאר אותו אחוז של להטב תמיד לא כך? אז נמק איך לאורך כל ההיסטוריה היה את אותו אחוז של להטבים?
^מסכים זה באמת נשמע ככה
אגב האנשים שהיו כמוך התחתנו עם אישה והכול טוב ואז בגדו בה עם גברים והשאירו ילדים מאחור... אל תגרום את זה גם לך
תאמת זה נשמע שאתה משכנע את עצמך דברים אבל לא רוצה לומר דברים בלי ידע או ניסיון אישי אז אין לי מושג
באופן לי אישי זה הרגיש כמו דימיון סקרנות שהייתה לי ולא הכי אמיתי אז המוח שלי התנתק מי זה
כן כי זה טוב מדיי ככה גם הטרוסקסואלים מרגישים זה מרגיש טוב מדיי כדי להיות קיים וכם הייתה סקרן זה קבר אחר אנחנו לא סקרנים וגם אני לא אני דיברתי עם בנים בחיי ואהבתי את זה ואני אוהב גם מים עם גברים ואני עוד מגיל קטן שזה בערך מאיזה גיל 8 עד עכשיו שאני 16 מרגיש אותו הדבר בשבילי שכל הפנים של נשים מכוערות לדעתי
לא אחי תאמת בא לי אישה יותר פנים של אישה הכי יפות בעולם
^^חח אל תכניס לו דברים לראש שלא בטוחים כי באמת יש סיכוי שהוא היה מבולבל
אז אני חושב ההפך ותמיד חשבתי ככה כנראה הייתה מבולבל מינית אבל זה לא סיבה להגיד שכולנו ככה כי לי זה להקיא בשביל לחיות כל חיי עם אישה גם הפנים שלהן זה מכוער בשבילי וגם יש לנשים אופי חרא/מציק גם לגברים אבל יש גברים ספציפית הכי טובים שיש
כן טבעי להיות מבולבל זה לא אומר כלום אחי
אבל אני לא נמשך אחי מאן ברו מה יש לך
יש בי גם אנונימי אבל כנראה הוא היה מבולבל
וכמו שאמרתי זה שאתה מבולבל לא אומר שכולם כמוך כי אני לא
למה כולם התלבשו על אור מה נהיה
לא בהכחשה ולא בחשיבה אחי אני לא חושב רק על דברים משעמותיים יותר
עזוב אותך תתחיל הם בנות עדיף לך
לנשק אותו פשוט
מרגש
אנונימי
עוד הומו בארון בהכחשה חחח^
^^^כי הוא דיבר שטויות וכבר ענינו לשואל השאלה כי אין דרך אחרת
תשמע לפחות אני אמיתי שאני אומר לא נמשכתי פיזית לבנים רק ראיתי בולבול סבבה חשבתי שנמשך עד שראיתי עוד ואמרתי מה אני דפוק פיחסה ואז הסתכלתי על בנות ואמרתי וואו וואו וואו
נשמע "שנמשכת לבנים" למשך 30 שניות זה לא משיכה ולא אהבה זה סתם דם שזרם לך כנראה לזין זה הכול אתה לא גאון הדור שמצאת תפנית נגד זה כמו שאמרתי סתם דם שזרם לזין לא יותר אתה לא נמשך לבנים