8 תשובות
לי לקח 7 שעות
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף טוב תודה
אוףף טוב תודה
לי לקח 6 וחצי שעות בלי תוספת זמן ובלי הפסקות
למה זה כזה ארוך?
^יש שם מיליון מבחנים
וצריך ממש ללמוד לזה? או שאפשר לבוא בלי ללמוד בכלל?
עדיף לעבור קצת לפני על הלומדות וזה
אבל אם יש לך רקע בתכנות וידע טוב במתמטיקה אז יש לך סיכוי טוב לעבור
אבל אם יש לך רקע בתכנות וידע טוב במתמטיקה אז יש לך סיכוי טוב לעבור
איך המיון? טיפים?
אנונימית
באותו הנושא: