2 תשובות
אישית עברתי את זה לפני שנים אז לא יודעת אם זה עובד ככ עדיין..
היה איזה מבדק במחשב שעשינו מהבית.
לא משהו מסובך של ביהס.. בעיקר מבדק שבוחן את הנטיות שלך בתור בנא, מה החוזקות והמרכיבי אישיות..
ואז הוזמנתי ליום מיון.
היו עוד כמה בנות והסבירו לנו על כל התפקידים שיש במשרד הביטחון ואז (נראלי שמילאנו איזה שאלות על עצמנו, לא בטוחה) נכנסתי לראיון עם שתי נשים נחמדות.
הן שאלו קצת שאלות על תחומי עניין, הרגלים וכו.
הבנתי שיש אחרי זה עוד שלב של התמיינות למקומות ספציפיים.
אישית לא עברתי את השלב השני אז לא יודעת לספר על השלישי:)
עריכה:
כל מה שכתבתי נכון לתקן "משרד הביטחון" בשירות לאומי.
(במידה והכוונה הייתה למשהו אחר)
היה איזה מבדק במחשב שעשינו מהבית.
לא משהו מסובך של ביהס.. בעיקר מבדק שבוחן את הנטיות שלך בתור בנא, מה החוזקות והמרכיבי אישיות..
ואז הוזמנתי ליום מיון.
היו עוד כמה בנות והסבירו לנו על כל התפקידים שיש במשרד הביטחון ואז (נראלי שמילאנו איזה שאלות על עצמנו, לא בטוחה) נכנסתי לראיון עם שתי נשים נחמדות.
הן שאלו קצת שאלות על תחומי עניין, הרגלים וכו.
הבנתי שיש אחרי זה עוד שלב של התמיינות למקומות ספציפיים.
אישית לא עברתי את השלב השני אז לא יודעת לספר על השלישי:)
עריכה:
כל מה שכתבתי נכון לתקן "משרד הביטחון" בשירות לאומי.
(במידה והכוונה הייתה למשהו אחר)
שואל השאלה:
אמאלה תודה רבה❤❤
אמאלה תודה רבה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: