התחברות הרשמה

מה לדעתכם יקרה אם ערס ימני מהפריפריה היה מתחבר לילד סנטר/תל אביבי שמאלני טיפוסי

21 בדצמבר 2024, 18:05
ישראל    
4 תשובות
פיצוץ
K
Koume
תחילתה של חברות נפלאה
לא צוחק רואה איך זה עובד
?
?TruthUnfolder90
נשמע כמו נובל רומנטי שבנות וגייז היו קוראים
אנונימי
אנונימי אתה ריל ניגה
?
?TruthUnfolder90
באותו הנושא:
הייתם יוצאים עם גבר/בחורה מהפריפריה?
אני לא אוהב אנשים מהפריפריה, זה גזעני?
מי לדעתכם יטוס לדובאי, ערסים מהפריפריה או השמאלנים ממעמד ביניים ומעלה?
אתם מהפריפריה? מאיפה אתם אני מירושלים
איך אפשר לדעת אם אני מהפריפריה או לא?
נכון ילדים מהפריפריה פחות גזענים ?
אנשים מהמרכז, מה בדעתכם עם אנשים מהפריפריה?
יש פה אנשים מהפריפריה?
באר שבע היא מהפריפריה?
פעילים חברתיים בישראל= סוציאליסטים **ונים מהפריפריה מסכימים?
מישהו מהפריפריה מקלל יותר ממישהו מהמרכז?