7 תשובות
איכס סוציאליזם....
ולמה ציוני זה קללה? ציונות זה התנועה הלאומית של העם היהודי אני מניח שאין לך בעיה עם מדינות לאום אחרות כמו צרפת, גרמניה או יפן אז למה החייט לישראל?
שואל השאלה:
אמרתי בבונים
אנונימי
א: למה סוציאליסטים זה רע?
ב: למה שפעילים חברתיים יהיו בבונים?
ג: למה אתה משייך את כל זה לפריפריה? רוב הפריפריה הם דווקא ימנים, וממש לא סוציאליסטים.
סוציאליזם זה רע נקודה. תקרא את הספרים של קרל מארקס אם אתה באמת חושב שזה אידולוגיה טובה
^קארל מרקס אולי היה ההוגה של הסוציאליזם, אבל מאז הסוציאליזם התפתח.
סוציאליזם היום היא השיטה היעילה ביותר לניהול מדינה וגם המוצלחת ביותר, כל המדינות המערביות מחזיקות מערכות סוציאליסטיות מסויימות, והמדינות שנחשבות הטובות ביותר מבניהן הן גם המדינות בהם הסוציאליזם הוא החזק ביותר, לדוגמא שוודיה, דנמרק, פינלנד וכ"ו.
אין מדינה סוציאליסטית מוצלחת. מדינות סקנדינביות ומערב אירופיאות הם מדינות קפיטליסטיות עם רווחה ברמה גבוהה. אין מדינה אחת סוציאליסטית באמת שהיא מוצלחת
השיטה שהן מגדירות את עצמן נקראת סוציאל דמוקרטיה.
היא שילוב של הסוציאליזם עם הדמוקרטיה.
כמו שאמרתי, סוציאליזם השתנה מתקופת מרקס, הוא השתלב עם הדמוקרטיה, והיום ככל שמדינה היא סוציאליסטית יותר היא נחשבת טובה יותר.