8 תשובות
כי הם ככה לפי הגנים וזהנלא ניתן להם בקלות כמומשזה נראה לך.
שואל השאלה:
זה מאוד פשוט. גנים זה סתם תירוץ
גם אם זה לא היה פשוט הם עדיין פשוט יורקים על הבריאות שזה הדבר הכי חשוב
זה מאוד פשוט. גנים זה סתם תירוץ
גם אם זה לא היה פשוט הם עדיין פשוט יורקים על הבריאות שזה הדבר הכי חשוב
אנונימי
לא, זה לא תירוץ , ככה זה מהלידה. לך קל לדבר ככה כי אתה לא הייתה במצב שלהם וכנראה לא נולדה שמן לפי הגנים של קרובי משפחתך כי כנראה אין לך שמנים במשפחה, אבל יש אנשים אחרים שיש להם
יש כאלה שמרזים. אבל זה לא פשוט, זה חתיכת תהליך
שואל השאלה:
לפני 100+ שנים אנשים לא היו שמנים באותה תדירות כמו היום. איך זה שפתאום ב 100 שנים האחרונות התחילה להתפתח איזו מוטציה גנטית שהופכת אנשים לשמנים דווקא במקרה כשמהפכת האוכל המהיר הגיעה? מה זה צירוף מקרים?
לפני 100+ שנים אנשים לא היו שמנים באותה תדירות כמו היום. איך זה שפתאום ב 100 שנים האחרונות התחילה להתפתח איזו מוטציה גנטית שהופכת אנשים לשמנים דווקא במקרה כשמהפכת האוכל המהיר הגיעה? מה זה צירוף מקרים?
אנונימי
כדי להרזות צריך לסתום את הפה ולא לאכול יותר מדי ולהתרגל לרעב.
כשאוכלים כמו שצריך לא משמינים
אבל אנשים לא רוצים לאכול כמו שצריך
כשאוכלים כמו שצריך לא משמינים
אבל אנשים לא רוצים לאכול כמו שצריך
אנונימית
עצלנות.
אנונימית
עצלנות, התמכרות, אורח חיים פוגעני, מחלות נפשיות ועוד
באותו הנושא: