10 תשובות
כן
אנונימית
לא, כל אחד והבחירה שלו בחיים.
אנחנו גם מדינה דמוקרטית.
(אגב אני דתי לאומי)
לא, ואני דתי והכל פשוט אין למה להכריח אנשים שזה רק יעצבן אותם ולא יקרב אותם בשום דרך אל הדת.
לא כי אחר כך יבכו שיש כפייה דתית ולצערי לא כל מי שחי פה גם יהודי
לא
מדינה לא יכולה לכפות התערבות רפואית על תינוקות של כל משפחה בגלל שהם נולדו שייכים לדת מסויימת
אז מה שזה מדינה יהודית? יהדות לא אמורה להאמין בבחירה חופשית? מה קרה למדינה דמוקרטית?
לא
כי אחרי זה זה כבר לא יהיה דת אלא כפייה וכל הקטע של הברית עם אלוקיםתהרס כי כבר לא תהיה בחירה חופשית
לא כי זה חא חוקי משפטית ומוסרית
לא, שכל הורה יחליט בשביל הילד שלו, זה לא קשור למדינה יהודית, אנחנו מדינה דמוקרטית שבה חיים קבוצות אתניות אחרות מיהודים, או אוכלוסיות בתוך החברה היהודית שאינם דתיים, יש הבדל בין מדינה יהודית למדינה דתית, שתבינו את זה, לא תחפשו כדרך חוק לכפות את חוקי הדת אם אותו תירוץ עלוב של מדינה יהודית, המהות של מדינה יהודית זה שתוקם מדינה שתהיה בית לאומי לעם היהודי ,שיהודים מכל העולם יוכלו לעלות לקבל אזרחות, לחיות רחוק מאנטישמיות, ומהגולה, זה לא אומר שמקימים פה מדינה הלכה דיקטטורית שתפגע בזכויות המיעוט