11 תשובות
ממש לא
50 שקל זה לא משתלם
לפחות 70
נשמע קצת מעט מידי, בהתחשב בעובדה שזו עבודה קשה
דפאק מי מקס בת 16 היא לא משלמת על זה מס ולא צריכה לדווח 50 שקל זה מלא שהמינ הוא 21
^ מי אמר שהיא בת 16
אמרת שאת קורעת את עצמך שם
שואל השאלה:
כן אבל אז הבנתי שאני סתם מגזימה
אנונימית
אה הבנתי
מאד זה 50 לשעה
כן, אני מרוויחה 20 לשעה ו50 לשעה זה מטורףף
שואל השאלה:
אני 17 והבנתי שהעבודה לא כזאת קשה, רוב הזמן אני ממליא יושבת אז 100 שח בשביל שעתיים שאני פשוט נוכחת זה מהמם בעיניי
אנונימית