7 תשובות
אני מכוער כל הזמן
לא.
זה כולם ככה
אני בטוחה שאת.ה יפה :)
שואל השאלה:
^^ אני בטוח שלא
^ תודהה
אנונימי
יוו חשבתי שאני המוזרה היחידה
גם אני ככה
לפעמים אני פאקינג סקסי שמקסי
ולפעמים אני נראה כמו בור של חרא
well...
אני בטוחה שכן
כנראה שיש שינוי באיך שאתה מקבל את עצמך.
לפעמים יש לך ביקורת עצמית במשקל טון- ואז נראה לך שאתה מכוער.
ולפעמים אתה יותר מקבל את עצמך- ואז אתה רואה את הצד היפה שבך.
אז מה זה אומר?
זה מלמד אותנו שהכל עניין של גישה.
ואם זה עניין של גישה, זה אומר שגם אפשר לשנות.
בהתאם לאיך שזה משפיע עלינו.
כשאתה יורד על עצמך- זה מוריד לך את הבטחון, ומעכב.
וכשאתה לןמד לקבל את עצמך- יש לך מוטיבציה להצליח ולהתקדם, במה שעושה לך טוב .

אז זה לא מוזר, כמו שאתם חושבים.
זוהי פשוט גישה שמשתנה הרבה, וניתן ללמוד ליצב אותה. עדיף לכיוון החיובי כמובן.