3 תשובות
אני איתך אחותי הכל טוב
זה הגיוני. זה טבעי שתזיעי ושזה יגרום לדם להגיע לפנים, רק אנשים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם יחשבו שזה מוזר. כל הכבוד לך שאת מתאמנת, אל תקדישי מחשבה לזה. את שם כדי לשפר את עצמך, הגיוני שלא הגעת לשם מושלמת.
חח נורא האגיוני שתזיעי באימון שמי זין הכול טוב !