8 תשובות
רגעגעע לא הבנת
אניי אני שאלתי אם אתה באמת לסבית
ואמרתי לך מה בערך לרשום
שואל השאלה:
לאלאל אנחנו לאא
אנונימית
לא הבנתיי כלוםם חחח תסביריי
שואל השאלה:
חברה אחת שלי רשמה בפתקים באינסגרם את זה "אם אני לסבית אז אסור לי לדבר עם בנות אחרות בזמן זוגיות" בסוף הגבתי לה את לסבית?? וברור שמותר
אנונימית
אהה
כן תרשמי לנ מה שרשמת
שואל השאלה:
רגע את לסבית??
וברור שמותר לרשום?
אנונימית
שואל השאלה:
יש משהו יותר קליל?
אנונימית
רדע לא הבנתי את לסבית או לא?
וברור שמותג לך לדבר עם בנות כמו שלכל בת מןתר לדבר עם בנים גם כשהיא בזוגיות