8 תשובות
רוצה לדבר על זה
שואל השאלה:
לא נעים לי שוב לדבר איתה ולהפריע לה כי דיברתי איתה על הבית ספר שלה ועוד מקום שפשוט נהיה לה קשה ודיברתי ועזרתי לה וסיימנו ואמרנו לילה טוב ולא נעים שוב לחפור אז לעזוב?
לא נעים לי שוב לדבר איתה ולהפריע לה כי דיברתי איתה על הבית ספר שלה ועוד מקום שפשוט נהיה לה קשה ודיברתי ועזרתי לה וסיימנו ואמרנו לילה טוב ולא נעים שוב לחפור אז לעזוב?
שואל השאלה:
^^^אני בת
^^^אני בת
תרשום לה
אם תירצי לשתף אני תמיד פה בשביל להקשיב
אם תירצי לשתף אני תמיד פה בשביל להקשיב
אני תמיד פה לתמוך בל
יואו. רוצה לשתף? אם תרצי אני תמיד פה בשבילך
תרשמי כזה אימלה מי ההזוי עזבי אני יתמוך בך ככה ותעשי אימוגים מצחיקים כאלה
אע אם דיברתם כבר ואמרתם לילה טןב וזה שלחי לה מחר
באותו הנושא: