9 תשובות
מה לעזסיגמה?!
אנונימי
קיבלת 95 במתמטיקה!!!
שואל השאלה:
אני תמיד רואה שאומרים שמי שלא מקבל 95+ בבגרות באנגלית ובכללי באנגלית בארץ אז ממש לא טוב באנגלית
אני ממש מנסה ואני כן חשבתי שאני טובה ואז היא הגיעה
אני תמיד רואה שאומרים שמי שלא מקבל 95+ בבגרות באנגלית ובכללי באנגלית בארץ אז ממש לא טוב באנגלית
אני ממש מנסה ואני כן חשבתי שאני טובה ואז היא הגיעה
אנונימית
היי
זה ממש לא נכון את ממש לא צריכה מעל 95 בשביל להיות טובה באנגלית
78 זה נהדר
תתמקדי ב95 במתמטיקה!!!
זה מטורף!
במתמטיקה נגיד אומרים ש60 (ב5 יחל) זה נהדר, תחשבי כמה טוב זה 95...
ותמיד איכשהו המורות לאנגלית ממורמרות וגורמות להרגשה רעה
זה ממש לא נכון את ממש לא צריכה מעל 95 בשביל להיות טובה באנגלית
78 זה נהדר
תתמקדי ב95 במתמטיקה!!!
זה מטורף!
במתמטיקה נגיד אומרים ש60 (ב5 יחל) זה נהדר, תחשבי כמה טוב זה 95...
ותמיד איכשהו המורות לאנגלית ממורמרות וגורמות להרגשה רעה
שואל השאלה:
חח תודה❤
חח תודה❤
אנונימית
בבקשה
וואלה 95 במתמטיקה זה בזיון אתה צריכה להתבייש בעצמך
סתם כל הכבוד
סתם כל הכבוד
אנונימי
זה ציונים מטורפים!!
ואנגלית בתור מישהו שהתחיל עם 12 בחטיבה ובתיכון 90+ ובמודל e 97 בכנות זה ישתפר ולפתור מלא אנסינים ,זה עוזר.
ואנגלית בתור מישהו שהתחיל עם 12 בחטיבה ובתיכון 90+ ובמודל e 97 בכנות זה ישתפר ולפתור מלא אנסינים ,זה עוזר.
78 זה מאוד טוב לא מבין מה הבעיה תתמקדי בציון של מתמטיקה כי זה גם יותר חשוב ויותר קשה אבל בתכלס אני הייתי מעגל בראש ל80 וזה היה גורם לי להרגיש יותר טוב
באותו הנושא: