16 תשובות
תתחילי להשקיע יותר בלימודים!
קיבלתי 43 במתמטיקה :))
אנונימית
תחשבי על זה שיש כאלה שקיבלו פחות. זה ציונים מזעזעים שלא תחשבי אחרת כן אבל את לא הכי סתומה שיש
שואל השאלה:
^^עכשיו אני מרגישה אפילו יותר חרא
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא סתומה, בשאר המקצועות הציונים שלי מעולים אבל במתמטיקכ לא הולך לי בדרך כלל והמורה לערבית חושבת שאני לא מקשיבה בשיעורים
אנונימית
תתנחמי בזה שקיבלתי 4
סליחה אני אומר לך את האמת כמו שהיא. אני לא יודע איך לגרום לך להרגיש יותר טוב חוץ מלהגיד את האמת. כשאני מקבל ציונים פח אני פשוט אומר לעצמי יאללה יש כאלה שבכלל מקבלים 0 ואומר שבפעם הבאה אני אעשה יותר טוב
5 יחידות מתמטיקה וקבלתי 50 במבחן
זה ליטרלי חצי מהחומר, כל מה שידעתי ידעתי מושלם
אז את עוד קבלת 70 שזה ממש טוב על ציון כזה אין מה להתלונן
קיבלתי 39 ואני עם התראה במתמטיקה בכיתה יא:')
שואל השאלה:
(זה בתעודה לא במבחן)
אנונימית
איזה כיתה את ? כי בואי נגיד ש70 בתיכון זה חלום
שואל השאלה:
ח
אנונימית
אה ח כיתה שלא תשפיע עלייך כל כך וערבית זה לא חשוב אם את לא מגבירה בתיכון כי בכיתה י כבר לא לומדים ערבית
את בתיכון את תתחנני שכל ציון יהיה לך 70 לפחות
הלוואי עליי
וואלה אנשים פה אומרים כיתה ח זה לא חשוב אבל היא כן דיי חשובה
בכיתה ט את צריכה ממוצע מסויים כדאי להתקבל למסלול שאת רוצה ואצלנו זה 85, פשוט תשקיעי יותר במבחנים הבאים ותקחי את הזמן להשתפר