התחברות
הרשמה
אם קיבלתי עכשיו רישיון אני יכולה לנסוע עם עוד 3 אנשים באוטו עם מלווה כמובן?
12 בדצמבר 2024, 17:41
רשיון נהיגה
נהיגה
מלווה
2 תשובות
עם מלווה- את כל המושבים באוטו (שלושה, כמו שאמרת)
ט
טייבבב
מלווה כן. בלי מלווה אז רק שניים
ע
עולם אוטופי
באותו הנושא:
עכשיו קיבלתי הודעה שעברתי טסט, אני יכולה כבר עכשיו ללכת למשרד הרישוי לקחת את ההיתר/ רישיון?
קיבלתי עכשיו את הרישיון נהיגה וסיימתי מלווה לפני שבועיים
הוצאת רישיון בגיל 24 - אני בן 24 רק עכשיו הוצאתי רישיון זה בושה?
עכשיו קיבלתי רישיון ויש לי חברים שכבר נגמר להם המלווה לגמרי, הם יכולים להיות המלווה שלי?
נגמר לי המלווה לילה אבל לא קיבלתי עדיין את הרישיון אני יכולה לנסוע בלילה?
עברתי טסט ועכשיו קיבלתי היתר נהיגה מאיפה אני יכולה לקחת את הטופס של הרישיון?
אני קיבלתי משכורת ואני רוצה למשוך כסף בשביל הרישיון מאיזה גיל אני יכול למשוך כסף לבד ?
קיבלתי עכשיו רישיון איפה אני רואה כמה זמן נשאר לי למלווה בוקר ולילה?
לא קיבלתי את הרישיון פלסטיק ופג תוקף של הרישיון נייר
קיבלתי עכשיו רישיון ובאלי אוטו איך משכנעים את ההורים?
נגיד קיבלתי רישיון ב16 אז ביב יש לי כבר רישיון בלי מלווה לילה?