4 תשובות
אני לא יודעת אני לא טבחית
אבל כשאני עולה מטבח דווקא נראה שסבבה להם
שואל השאלה:
אבל זה כיף לא?
לא חוויה?

כי כאן ביומיות אין כאן אנשים להתחבר אליהן
הכל אפור
אנונימית
להיות טבח זה קריעה מבחינת השעות
זה לקום סופר מוקדם בבוקר
אצלי בבסיס הם עושים 5-9 ולפעמים סוגרים שבתות
אבל זה לא ככה בכל בסיס וזה לא פשוט לסגור כל שבת שנייה
שואל השאלה:
היומיות הם או
מ8-2 או 8-4 לפי משמרות
פעמיים בשבוע 8-2 ושלוש פעמים 8-4
וכל שבוע זה מתחלף ההסדר של 2 ו3

וזה מוקדנית אין הרבה שיחות משעמם בעיקר ואין כאן בנות משהו הם כזה משעממות
אנונימית