3 תשובות
מוזר, תשלחי שוב פנייה
הם צריכים לענות תוך 20 יום
הם צריכים לענות תוך 20 יום
שואל השאלה:
אז זהו, שאני התקשרתי והמוקדנית פתחה פנייה
אני לא יכולה לשלוח להם פנייה כי זה מסלול מסוים
להתקשר ולשאול מה קורה עם זה?
אז זהו, שאני התקשרתי והמוקדנית פתחה פנייה
אני לא יכולה לשלוח להם פנייה כי זה מסלול מסוים
להתקשר ולשאול מה קורה עם זה?
אנונימית
תנסי!
באותו הנושא: