התחברות הרשמה

בשש וחצי יש אור או חושך בחוץ?

9 בדצמבר 2024, 16:27
חושךלילהאור    
5 תשובות
חושך
P
Purity
בבוקר או בערב?
ה
התימני של סטיפס
חושך
❤
❤Sora
חושך
m
mayooshkit
אם זה 6 וחצי בערב אז כן יש
ואם זה ב6 וחצי בבוקר יש אור
א
אנונימי.כום
באותו הנושא:
בנות כשאתן הולכות בחוץ בחושך לבד אתן פוחדות ומסתכלות כל שנייה לצדדים?
כבר אור בחוץ או שעדיין קצת חושך?
למה יש חושך בחוץ השעה 6 ?
יש חושך בחוץ?
יש כבר חושך בחוץ?
למה שיש אור בחוץ אני לא אנרגטית ושיש חושך אני אנרגטית ומתחילה לדבר כאילו אני שיכורה?
תקשיבוו אני מפחדת יש מלא ברקים ורעמים בחוץ וחושך (תקראו תיאור)
אני רוצה לצאת עכשין להליכה אבל אני ממש מפחדת כי יש חושך עדיין בחוץ מה לעשות?
באיזה שעה כבר יהיה חושך בחוץ?
למה עדיין יש חושך בחוץ?
הייתם רוצים שיהיה כל היום חושך בחוץ מהבוקר עד סוף היום בלי שמש אני כן