5 תשובות
בוקר טוב
כןן גם אני שמתי לב
השמש התפוצצה
השמש התפוצצה
אנונימית
עוד לא הייתה זריחה
ככה זה תמיד
עדיין מוקדם, ואנחנו בסתיו עכשיו אז יש יותר עננים ויותר מעונן
באותו הנושא: