5 תשובות
בוקר טוב
כןן גם אני שמתי לב
השמש התפוצצה
אנונימית
עוד לא הייתה זריחה
ככה זה תמיד
עדיין מוקדם, ואנחנו בסתיו עכשיו אז יש יותר עננים ויותר מעונן