4 תשובות
זה מהמם אבל לי יותר יפה גזרה גבוהה כי יש לי כרס חחח
אבל זה ללא ספק נדיר, אם הייתי רזה הייתי כנראה לובשת מלא
מה גם, תמיד עם גזרה נמוכה מרגיש לי שהתחתון מבצבץ גם אם הוא לא באמת מבצבץ
אנונימית