6 תשובות
עדיף משמרות ערב מבוקר
כי בערב יש יותר אנרגיות ובבוקר רק רוצים לישון ואין כוח לראות אף אחד
בדרך כלל ערב מתחיל קליל כזה ואז מתעייפים בןקר הפוך אני מעדיםה בוקר למרות שבערב יש פיק קל יותר
09~
אני אישית אוהבת אבל אף אחד לא אוהב כי זה לקום מוקדם אבל זה כיף בוקר אבל עם אנשים שאתה אוהב לא עם סתם אנשים אבל גם ערב זה סבבה באמת בעיקר זה הצוות שאתה איתו לפחות בשבילי
אם אתה אדם של בוקר אז כן
אני מעדיפה ערב
לדעתי לא
בוקר רק קמים יש שמש לא נעים
לדעתי הפוך אני בקושי מתפקד בבוקר