5 תשובות
יש מצב..
היוש את במקרה מדברת עם משקית תש שסיימה קורס ויכולה להגיד לך שהייתי בחדר בקורס מפוצץ של בנות שלפחות שלוש מהם ירדו מלוחמה פלוס עוד בנות שירדו מלוחמה בחדר המקביל אלינו והגיעו לקורס משקיות תש.
אם זה החלום שלך אל תוותרי עליו תלחמי בשיניים תרשמי מכתב אישי תסבירי את האהבה שלך לפסיכולוגיה ולעזור לבני אדם תסבירי כזה מלא ותחרטטי משהו בסגנון כמו אם לא לעזור לאוכלוסיה ולעם ישראל כלוחמת אז לפחות לעזור לה בתנאי השירות שלה ולהבטיח ללוחמים שיוכלו להילחם בראש שקט בלי להתעסק בבעיות שבבית ממש תלחמי על זה כי אצלנו באמצע הקורס הביאו בנות שירדו מלוחמה ואם הם הצליחו גם את מסוגלת.
מאמינה בך תעדכני
אם זה החלום שלך אל תוותרי עליו תלחמי בשיניים תרשמי מכתב אישי תסבירי את האהבה שלך לפסיכולוגיה ולעזור לבני אדם תסבירי כזה מלא ותחרטטי משהו בסגנון כמו אם לא לעזור לאוכלוסיה ולעם ישראל כלוחמת אז לפחות לעזור לה בתנאי השירות שלה ולהבטיח ללוחמים שיוכלו להילחם בראש שקט בלי להתעסק בבעיות שבבית ממש תלחמי על זה כי אצלנו באמצע הקורס הביאו בנות שירדו מלוחמה ואם הם הצליחו גם את מסוגלת.
מאמינה בך תעדכני
שואל השאלה:
אם אני מסיימת את המכינה ויש לי כבר טירונות 02 יש אפשרות שיתנו לי משקית תש? למרות שהן התגייסו יום לפני? כי בעיקרון אני כבר עשיתי את הטירונות שלי
אם אני מסיימת את המכינה ויש לי כבר טירונות 02 יש אפשרות שיתנו לי משקית תש? למרות שהן התגייסו יום לפני? כי בעיקרון אני כבר עשיתי את הטירונות שלי
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לי נתונים מתאימים של יום המאה בעיקרון
ויש לי נתונים מתאימים של יום המאה בעיקרון
אנונימית
אני לא יודעת תשמעי הם כאילו באמצע הטירונות שלהם ירדו מלוחמה. אני אגיד לך איך זה הלך אצל משקיות תש קודם יש טירונות 02 וזה לא קשור לקורס זה פשוט עם המפקדות של הקורס שהם מוסמכות לעשות לך 02 ואחרי זה שנגמר יש השבעה ומשם מתחילים את הקורס וביום הראשון שהתחיל הקורס צירפו אותם. אז יש כאלו אצלנו שלא סיימו את ה02 ועברו ישר לקורס בלי לסיים לגמרי ויש כאלו שסיימו את הטירונות באיזור אחר כאילו בבסיס נגיד ניצנים. ואז באו לקורס בעיר הבהדים.
באותו הנושא: