13 תשובות
תשומת לב
צומי
כי הם רוצים להרגיש יפים, נמשל אני אם אני לא מרגישה יפה *עבורי* פשוט אין לי מצב רוח ואם אני מרגישה יפה המצב רוח עולה לי ואני מרגישה יותר ביטחון
אנונימית
חיים מאושרים
אנונימי
נכון, נגיד אני יפה לצערי וזה לא ממש מעניין אותי אני רוצה להיות בן אדם רגיל ושלא יתייחסו אליי שונה (כולם מתייחסים אליי יפה בגלל זה)
אנונימית
רוצים לאהוב ולהרגיש מאוהבים ונאהבים.
ואת זה אפשר לקבל רק אם נראים טוב גם כן
ואת זה אפשר לקבל רק אם נראים טוב גם כן
אנונימי
הרגשה טוב של ביטחון עצמי
ומחמאות
ולא בכל המקרים אבל בהרבה מהם חברים
ומחמאות
ולא בכל המקרים אבל בהרבה מהם חברים
כי אנשים כיום נותנים תחושה שמי שלא יפה לא מגיע לו יחס אנושי או אהבה
כי החיים יותר קלים כשאתה נראה טוב
ביטחון עצמי
להרגיש טוב עם עצמם, יכול להיות שהם היו מקבלים הערות בקטע לא טוב בעבר על הנראות שלהם וזה גורם להם להתעסק בזה היום יותר בשביל לא לקבל הערות כאלה שוב
אנונימית שאחרי תתפוצצי. אל תגידי שאת יפה לצעריך, לא זה לא לצערך , זה לשמחתך. ואם את לא רוצה את זה אז תביאי לי את היופי שלך!
אני אשמח לחיות חיים שלמים עם מישהי יפה שנראת טוב כמוך
אני אשמח לחיות חיים שלמים עם מישהי יפה שנראת טוב כמוך
אנונימי
נראלי הוא אוהב אותך^
אנונימית
באותו הנושא: