9 תשובות
כי רק ככה מקבלים יחס טוב (ברוב המקרים)
חשוב להם מהמראה שלהם
כדי להרגיש טוב עם עצמם.
כי בלי להרגיש יפים זה גורם להם להרגיש שהם פחות , חוסר ביטחון , וגם מהרצון למשוך את המין השני
אנונימית
כי זה מביא לרוב יחס טוב
בשביל רושם ראשוני.
אנשים יפים רוב הפעמים זוכים ליחס יותר טוב מאחרים ברושם הראשוני, ובכללי לדעתי זה בונוס: חשוב שהאוטו שתקנה ינהג טוב ויהיה נוח להיות בו, אבל כדאי שיהיה גם יפה
יכולות להיות הרבה סיבות. קודם כל כדי שהם ירגישו יפים, אם מישהו חושב שהוא נראה טוב, זה עוזר לביטחון העצמי, וזאת לדעתי הסיבה המרכזית והכי חשובה. חוץ מזה, אנשים רוצים למשוך תשומת לב של אנשים אחרים, בשביל למצוא בן/בת זוג או פשוט בשביל תשומת לב
לרוב כדאי להיות יותר מושכים ופופולריים בחברה..
באותו הנושא: