4 תשובות
אולי מתי שהוא בדק אותך שוב הוא ראה שהמספר השתנה ל0.5 למה כי זה יכול לקרות לאנשים שהמספר שלהם נמוך
שואל השאלה:
האופטומטריסט אמר לי שאני 0.5 בשתי העיניים. הרופא עיניים שלפני חודשיים אמר לי 0.25 בעין שמאל
האופטומטריסט אמר לי שאני 0.5 בשתי העיניים. הרופא עיניים שלפני חודשיים אמר לי 0.25 בעין שמאל
אנונימית
אז לכי תעשי שוב בדיקת עיניים עם מישהו שאת סומכת עליו
מספר וחדות ראייה זה דברים שונים. יתכן שהמספר זהה בשתי העיניים וחדות הראייה שונה.
רופא עיניים לא ממש בודק את המספר, במיוחד אם הוא רק הוציא תדפיס ממכונה.
רופא עיניים לא ממש בודק את המספר, במיוחד אם הוא רק הוציא תדפיס ממכונה.
באותו הנושא: