25 תשובות
מה עם תלפיות
שואל השאלה:
אני לא מתאימה לנתונים
אנונימית
שואל השאלה:
גם הפרופיל שלי 64
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה פספוס
אנונימית
באסה. אבל את רוצה לשמוע את האמת המרה? הצבא זו לא תכנית לבקשתך. אם לא התמיינת לשחקים עד עכשיו כנראה שגם לא תתמייני, ובכלל נשמע שקיבלת מיונים לכלל חמן (שחוסמים שחקים), אבל אין לך דרך להתלונן שלא קיבלת מיונים למודיעין- כי קיבלת. לגבי תלפיות, חבל "שפחות באלך".
הצבא גם לא חייב לך כלום, והוא לא "פספס אותך"- קיבלת מיונים גברת, על מה בדיוק את מתלוננת?
שואל השאלה:
זה מייאש ברמות, אני תמיד הייתי החכמה שח הכיתה/שכבה ואפילו הביהס ביקש ממני לעשות שיעורים פרטיים לילדים וקפצתי על ההזדמנות. ובסוף רואה ילדים אחרים מקביל שחקים ואני לא ואני יודעת שהיכולות שלי מתאימות לשם ואפילו יותר
אנונימית
את דפר 90 אחוזון עליון? בכל מקרה קיבלת כלל חמן, תפסיקי להתבכיין
שואל השאלה:
.
אנונימית
ברור שלא מקשיבים לך, זה צבא, ותגידי תודה שקיבלת מה שקיבלת.
תאמיני לי שגם אני ב-beef עם מיטב, אבל אני לפחות יודעת את מקומי, סורי אבל נשמע שאת בכלל רחוקה מלהבין את המערכת הצה"לית עם כל חוכמתך..
ולא ענית לי על השאלה, את דפ"ר 90 אחוזון עליון או לא?
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
מה התת ציונים שלך בדפ"ר? בכל מקרה, הגיוני שלא קיבלת שחקים (- לא שאני חושבת שדפ"ר מודד חכמה או משהו).
ואגב, יש מסלול בגאמא, געש מתמטי, תנסי אותו.
ועוד משהו, המסלול היחידי שיש בו עיסוק מתמטי בשחקים (למיטב ידיעתי) הוא מסלול ארזים, אליו את יכולה להגיע גם דרך עתודה ותקשוב.
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
לא מכירה את המסלול לעומק, אני כן יודעת שתחת תקשוב אפשר להגיע לארזים אבל אני לא בטוחה שזה דרך "מיון מקצועות המחשב" או אנערף. אני חושבת שאת צריכה לפנות למדור עתודה ומהם לבקש, הם כבר יסבירו לך אני מניחה
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
לא חושבת. אבל קחי בחשבון שאם חותמים וויתור חיל המודיעין מאוד נעלבים חחח
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
הצבא הוא לא תוכנית לבקשתך, את תלכי לאן שיגידו לך למרות שאת לא רוצה