5 תשובות
אממ קצת קיצוני לא?
ללמוד לאהוב את עצמך ולחייות עם עצמך
שואל השאלה:
^^כן אבל לא יודע זה קשה
^^כן אבל לא יודע זה קשה
אנונימי
אני יודעת שזה קשה...
זה תהליך שלוקח זמן, גם אני מנסה להתרגל לזה עכשיו
זה תהליך שלוקח זמן, גם אני מנסה להתרגל לזה עכשיו
היי אני עדיין חייה בו
באותו הנושא: