5 תשובות
אממ קצת קיצוני לא?
{-}
ללמוד לאהוב את עצמך ולחייות עם עצמך
שואל השאלה:
^^כן אבל לא יודע זה קשה
אנונימי
אני יודעת שזה קשה...
זה תהליך שלוקח זמן, גם אני מנסה להתרגל לזה עכשיו
היי אני עדיין חייה בו