7 תשובות
אף פעם לא הבנתי למה זה חייב להיות תלוי אחד בשני לאהוב את עצמך זה דבר אחד מומלץ אבל מכאן ועד להתאבד?
הלו גברת
לצערי אי אפשר :( אם את לא תאהבי את עצמך
,אף אחד לא יאהב אותך .
לצערי אי אפשר :( אם את לא תאהבי את עצמך
,אף אחד לא יאהב אותך .
מצטרפת לשאלתך למרות שיודעת את התשובה.
אם לא תעריכי את עצמך לא יעריכו אותך גם אם את לא מרגישה הכי יפה תציגי כאילו את כן
אם לא תעריכי את עצמך לא יעריכו אותך גם אם את לא מרגישה הכי יפה תציגי כאילו את כן
הי, ראיתי את הפוסט שלך, את מתארת תחושות לא פשוטות, טוב שאת משתפת ולא נשארת עם זה לבד. האם קרה משהו מסוים שגרם לך לכתוב את הפוסט? איזה דברים היית רוצה שיהיו שונים בך ובחיים שלך?
אני מזמינה אותך להמשיך לדבר איתנו כאן, בווטסאפ, במייל או באינסטגרם. כמו כן אפשר לדבר איתנו באנונימיות דרך הצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/ , הצ'ט יהיה פעיל היום ובמוצ"ש בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
ווטסאפ 054-9424062
מייל [email protected]
אינסטגרם elem.digital
אני מזמינה אותך להמשיך לדבר איתנו כאן, בווטסאפ, במייל או באינסטגרם. כמו כן אפשר לדבר איתנו באנונימיות דרך הצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/ , הצ'ט יהיה פעיל היום ובמוצ"ש בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
ווטסאפ 054-9424062
מייל [email protected]
אינסטגרם elem.digital
תתחילי לאהוב את עצמך, בטוחה שיש בך הרבה טוב
אי אפשר.
תתחילי לאהוב את עצמך
תתחילי לאהוב את עצמך
תאהב את עצמך פשוט
באותו הנושא: