9 תשובות
באולפנות
אנונימית
שואל השאלה:
אולפנה זה רק לבנות איך אני אגיע לשם אני לא הולך לצוד דתיות במקום שאני לא אמור להיות בו חחח
אולפנה זה רק לבנות איך אני אגיע לשם אני לא הולך לצוד דתיות במקום שאני לא אמור להיות בו חחח
אנונימי
חח נכון אז כנראה בבני עקיבא
אנונימית
אממ קודם כל אשרייך צדיק!
בן כמה אתה?
יש אתרים כמו שליש גן עדן, שבע ברכות וכו.
אם אתה לא רוצה גם מאתרים אז אממ אולי אם יש לך טיפה חברים דתיים אז דרכם
ןאם לא אז הפגנות, ריקודגלים וכו?
וואלה לא יודעת
בהצלחה ענקיתת❤
בן כמה אתה?
יש אתרים כמו שליש גן עדן, שבע ברכות וכו.
אם אתה לא רוצה גם מאתרים אז אממ אולי אם יש לך טיפה חברים דתיים אז דרכם
ןאם לא אז הפגנות, ריקודגלים וכו?
וואלה לא יודעת
בהצלחה ענקיתת❤
שואל השאלה:
תודה רבה
אני בן 16 פשוט יש לי יותר מחשבות על העתיד ואני יודע שזה לא חובה עכשיו אבל בכל זאת חושב על זה
הרעיון של אתרים יכול להיות טוב,להכיר באינטרנט יכול להיות קצת מסובך אבל אפשרי,כנראה אנסה את זה בעתיד אם לא אכיר מישהי עד אז,תודה!
תודה רבה
אני בן 16 פשוט יש לי יותר מחשבות על העתיד ואני יודע שזה לא חובה עכשיו אבל בכל זאת חושב על זה
הרעיון של אתרים יכול להיות טוב,להכיר באינטרנט יכול להיות קצת מסובך אבל אפשרי,כנראה אנסה את זה בעתיד אם לא אכיר מישהי עד אז,תודה!
אנונימי
אהה נשמה בסדר אל תדאג לזה מעכשיו
בעז"ה תמצא את האחת בעיתו ובזמנו
אם אתה מתכוון ללכת אחרי יב לישיבה גבוהה אז משם הדרך תהיה הרבה יותר קלה חחח
בעז"ה תמצא את האחת בעיתו ובזמנו
אם אתה מתכוון ללכת אחרי יב לישיבה גבוהה אז משם הדרך תהיה הרבה יותר קלה חחח
שואל השאלה:
האמת אני מתכנן ללכת לצבא(כמובן לשמור על אורח חיים דתי לגמרי)בגיל 18
אבל על האופציה של האתרים לא חשבתי וזה יכול להיות פיתרון אם לא אכיר מישהי עד אז
תודה:)
האמת אני מתכנן ללכת לצבא(כמובן לשמור על אורח חיים דתי לגמרי)בגיל 18
אבל על האופציה של האתרים לא חשבתי וזה יכול להיות פיתרון אם לא אכיר מישהי עד אז
תודה:)
אנונימי
ישיבה זה לא במקום צבא, זה בשילוב כן?
אבל זה בחירה שלך :)
בכיף ובהצלחה צדיק!
אבל זה בחירה שלך :)
בכיף ובהצלחה צדיק!
לך לישיבה לבעלי תשובה ושם רבך יכיר לך
באותו הנושא: