10 תשובות
קריס (באנג צ'אן), האן וצ'אנגבין
קריס היה הביאס המקורי שלי מהדביוט שלהם אבל האן וצ'אנגבין די עשו לי bias wreck חזק אז עכשיו זה פשוט שלושתם כי אני לא יכול לבחור לול
קריס היה הביאס המקורי שלי מהדביוט שלהם אבל האן וצ'אנגבין די עשו לי bias wreck חזק אז עכשיו זה פשוט שלושתם כי אני לא יכול לבחור לול
שלי צ'אנגבין
אבל את פשוט יכולה להגיד שאת ot8
אבל את פשוט יכולה להגיד שאת ot8
היונג'ין
אני סטיי 5 שנים
שואל השאלה:
זה כל כך לא קשור אבל אהבתי את התשובה אז קבלי פרח
זה כל כך לא קשור אבל אהבתי את התשובה אז קבלי פרח
האן ולינו
אנונימית
וואי מבינה זה באמת קשה לבחור
אצלי הביאס זה צ'אני והביאס וורקר לינו אבל בכללי אני מתה על כולם ולפעמים באלי להיות פשוט ot8 וזהו
אצלי הביאס זה צ'אני והביאס וורקר לינו אבל בכללי אני מתה על כולם ולפעמים באלי להיות פשוט ot8 וזהו
את יכולה להגיד שהביאסים שלך זה אייאן היונג'ין וצ'אן.
או אם יש מישהו שאת מתחברת יותר אז הוא הביאס והשתיים האחרים ביאס וורקר.
או אם יש מישהו שאת מתחברת יותר אז הוא הביאס והשתיים האחרים ביאס וורקר.
הביאס שלי זה האן 3>
חחח אני בדיוק כמוךך אני אוהבת את סונגמין האן והיונג'ין ואני לא מצליחה לבחור מי מהם הביאס שליי (חחח כמעט בכל הלהקות אני ככה)
באותו הנושא: